26. září 2019 –– produkty –– Ondřej Krynek
Brněnské grafické studio David Geč si z Londýna přiváží hned dvě ocenění v prestižní mezinárodní soutěži World Beer Awards. Za etikety pro brněnské pivo Richard získali zlatou medaili za design etikety a ocenění za nejlepší světový design série etiket. Pivovar se po čtrnácti letech fungování rozhodl teprve minulý rok pro rebranding.
„Když vás práce baví, tak výsledky přijdou samy. A nás pivo baví. Opřeli jsme se o starý příběh a dali Richardovi několik různých tváří,“ řekl autor etiket Radoslav Cichý ze studia David Geč, který postavil etikety na kreslené tváři Richarda, jenž mění své role podle typu piva. Vzniklo tak aktuálně devět etiket pro devět piv, které mají jednotný ráz a přesto jsou trochu odlišné.
„Se studiem David Geč jsme začali pracovat na konci minulého roku. Oceňujeme hlavně jejich zápal pro věc. Naše pivo za tu krátkou dobu posunuli o několik tříd výš,“ dodává majitel pivovaru Petr Kobzík, který se studiem začal spolupracovat na základě vzkazu v pivní láhvi s nabídkou rebrandingu.
Čtěte další články na téma pivo a obal
Foto a zdroj: David Geč a Pivovar Richard