23. ledna 2014 –– interiér –– Monika Tomiczková
Světová značka lihovin Campari pořídila nový háv své americké centrále v San Francisku v Kalifornii. Nenápadný interiér překvapuje svojí účelností a elegancí. Za návrhem stojí ateliér Rapt Studio, který nedávno získal cenu Best Large Tech Office of the Year za rok 2013 za realizaci kampusu firmy Adobe Systems.
Kdo by čekal dominanci krvavě červené barvy a obrazy půvabných žen, tak jako tomu je ve známém firemním kalendáři, ten by se mýlil. Interiér není ani v nejmenším prvoplánový. Prostoru dominují odstíny bílé a šedé a tvoří tak jakési prázdné plátno, které provokuje zaměstnance ke kreativitě.
Podlahy mají jednotnou úroveň a pouze v místech striktně vyhrazených pro práci, jako jsou zaměstnanecké kóje a nebo konferenční místnost, se je jejich povrch vybarví.V centrále Campari samozřejmě nemůže chybět bar. Ten zdejší je stejně jako recepce při vstupu vyveden z tmavého dřeva. Výsledný kontrast s okolím zmírnili tvůrci použitím obdobných křivek jako ve zbylém interiéru.
Tvůrčí tým při návrhu baru plně využil své zkušenosti s prací na vytváření firemní identity a propagaci globálních značek. Místo tak nenápadně vybízí k tomu, aby jste se zde zastavili a ochutnali alespoň malý vzorek z nabídky firmy.
Rapt Studio je americký ateliér tvořený především muži. Najdete ho na západním pobřeží spojených států, kde má hned dvě pobočky a o expandující asijský trh se pak stará kancelář v indickém hlavním městě Dillí. Studio se kromě interiérového designu zabývá také marketingem, propagací, ekologickým designem a návrhy výstavních ploch.
Čtěte další články na téma kancelář
Foto a zdroj: Rapt Studio