15. ledna 2020 –– interiér –– Ondřej Krynek
Čínské interiérové studio Ad Architecture dokončilo nový interiér módního obchodu Trongyee v čínském městě Shantou. Butik oděný do šedé, černé a červené připomíná trojrozměrnou surrealistickou malbu na plátně. Designéři se inspirovali motem značky vést značku do budoucnosti nekonečných možností.
Trongyee je značka založená v roce 1999 v Číně se zaměřením na luxusní dámské oblečení několika značek. Obchod této značky se v centru pětimilionového města Shantou nachází v podstatě od svého začátku. Před časem dozrála doba proměny obchodu na modernější, změnu celé identity s cílem odlišit se od ostatních.
Designéři ze studia Ad Architecture, které se věnuje především návrhům interiérů a to hlavně komerčních, navrhl dvoupodlažní obchod jako prostorovou surrealistickou malbu. Na ploše 90 metrů čtverečních vytvořila několik výtvarných instalací, které skvěle vyniknou v interiéru, ale jsou viditelné i díky velkému prosklení fasády.
Originální spojení červeného schodiště, šedé výmalby s obloukovými prvky a především plechovým zvlněným stropem dávají prostoru silný výraz, dramatickou atmosféru i malou špetku napětí. Celkově hezký příklad práce s prostorem, materiály a barvami.
Čtěte další články na téma interiér a obchod
Foto: Yun Ouyang
Zdroj: Ad Architecture