9. března 2008 –– interiér –– Ondřej Krynek
Pod názvem plakatt se skrývá nadějná česká značka produkující originální interiérové plakáty navržené několika českými a jedním tokijským designerem. Vybraný plakát z limitované série je možné získat dokonce ve více variantách.
Jako vtipný či originální dárek nebo jen tak, pro oživení interiéru kanceláře, domu nebo bytu, je tu nová značka plakatt, která nabízí v limitovaných sériích po 30 kusech od každé varianty plakátových tisků.
V nabídce je několik desítek verzí plakátů na výšku a víc než desítka na šířku. Tematicky různorodé obrazy se tisknou zákazníkovi přímo na objednávku. Ihned po zhotovení obdrží tisk malou signaturu s číslem, které dokládá pořadí v sérii. Poté se plakáty expedují.
Pro náročné zákazníky, kterým zcela nesednou navržené barvy, nabízí výrobce možnost výběru z několika odstínů i kompletní návrh na zakázku.
Za rozmanitými plakáty stojí trojice grafických designerů. Od pražského rodiště je nejvzdálenější tokijský ilustrátor a grafický designer Jun Oson, s ním spolupracují místní ilustrátoři a grafičtí designeři Kubicheck a Intrika, který je například vydavatel občasného experimentálního časopisu Soap.
Foto a zdroj: plakatt