21. června 2021 –– interiér –– Ondřej Krynek
Italský výrobce sportovních automobilů Ferrari neprodává jen luxusní sporťáky, ale také řadu módních doplňků. Londýnské studio Sybarite značce proto vytvořil design nového vlajkového obchodu s tímto doplňkovým prodejem. První takový obchod byl otevřen v italském Maranellu, další budou následovat v Miláně, Los Angeles a Miami.
Nový obchod byl otevřen na domácí půdě Ferrari vedle továrny a restaurace Cavallino. Kompletní rekonstrukce interiéru nechala proměnit vše od podlahy po strop a vytvořit vzor, jak budou vypadat i další obchody. Interiér v sobě má spojovat styl a výkon, silný vizuální dojem s emocionálním otiskem, jasné produktové cílení, eleganci a smělost.
Silným vizuálním prvkem butiků je například terakotová kolonáda ohraničující vnější obvod budovy, která odkazuje na barvu střech domů v Modeně a historických italských kopulí. Výrazná je i zakřivená červená stěna odkazující na klikaté trasy okruhů F1. Decentním prvkem jsou bílé a žluté cihlové stěny odkazující na modelování prototypů Ferrari. Interiér je složen z neutrálních a teplých tónu, které se neustále opakují.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Muzeum Enzo Ferrari od Jana Kaplického otevřeno
Čtěte další články na téma obchod a Ferrari
Foto a zdroj: Ferrari