17. července 2022 –– média –– Ondřej Krynek
Londýnská agentura Turner Duckworth se pochlubila dalším velkým projektem, který je tentokrát omlazení loga limonád Sprite a redesign obalů láhví i plechovek. Druhá největší značka spadající pod Coca-Cola Company přidává i verzi bez cukru.
„Ve světě, který je rozžhavený jako nikdy předtím, cítíme, že nastal čas spustit první jednotnou platformu a vizuální identitu Sprite, poskytnout konzistentní spotřebitelský zážitek po celém světě, představit značku novému mladšímu publiku, zapojit je do okamžiků fyzického nebo duševního žáru během jejich dne a nabídnout jim vzrušující zážitky využitím bodů vášně, jako je hudba,“ uvádí zástupci Coca-Cola Company.
Na redesignu spolupracoval interní tým Coca-Cola Company s Turner Duckworth řadu měsíců. Nová identita je výraznější, svěžejší, dynamičtější a současnější než předešlé verze. Zajímavostí je například i zvetšení důlků na láhvích nebo černá a bílá verze pro verzi s běžným cukrem a umělými sladidly.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Turner Duckworth omladili vizuální identitu síti restaurací McDonald’s
Čtěte další články na téma obal a Turner Duckworth
Foto a zdroj: Turner Duckworth