2. října 2022 –– média –– Ondřej Krynek
V rámci aktuálního ročníku mezinárodní soutěže Národní cena za studentský design 2022 získala cenu Dobrý studentský design 2022 mladá grafická designérka Dominika Hynková, která navrhla obaly a vizuální identitu pro značku Cider Bohemia. Velmi příjemný vizuál, povedená typografie a doprovodná grafika dělá ze studentského designu profesionální práci, po níž by značka měla okamžitě sáhnout a nahradit aktuální firemní identitu.
„Při tvorbě vizuální identity sociálního podniku Cider Bohemia jsem vycházela ze samotného názvu společnosti. Pracuji se slovem Bohemia, nejen jako s názvem české země, ale také s tematikou romantického bohémství. Nechala jsem se inspirovat českým (pre)romantismem, kde jsou čeští bohémové častým námětem – svobodomyslný člověk, toulající se českou krajinou a venkovem. Vytvořila jsem snílkovské ilustrace, kombinující přírodní motivy, které se vážou k jednotlivým příchutím. Stejně tak se mé kresby nesou v duchu bohémského životního stylu s hlavou v oblacích,“ uvádí Dominika Hynková.
„Realizace značky, vizuálního stylu a packagingu pro výrobce ciderů, moštů a dalších produktů z převážně českých jablek. V rámci bakalářské práce autorka představila i marketingovou a komunikační strategii značky. Na projektu spolupracovali i přední packagingová agentura Butterflies&Hurricanes,“ doplňuje k projektu Vysoká škola kreativní komunikace, kde designérka studuje.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Český cider Kolowrat dostal prestižní cenu za design od agentury Little Greta
Čtěte další články na téma Národní cena za studentský design, obal a grafika
Foto: Dominika Hynková
Zdroj: Národní cena za studentský design