3. října 2014 –– média –– Ondřej Krynek
České studio Kafka Design, které je vydavatelem grafického časopisu Font, vydalo dlouho očekávanou knihu Logo & Corporate Identity, nahrazující původní CI set. Autoři Ondřej Kafka a Michal Kotyza ji na 130 stranách sestavili tak, aby byla přínosná pro ty kdo se zajímají o budování značky, tvorbu loga či jeho redesign, grafický manuál, barevnost a další.
„Cílem této publikace je ukázat Corporate Identity jako nástroj k vybudování a změně image subjektu – značky v širším slova smyslu. Důraz autoři kladli na jeden ze subsystémů Corporate Identity, a to Corporate Design, protože je díky svému vizuálnímu projevu nejviditelnější a nejčastěji řešenou složkou budování image. Popsali kroky, kterými je Corporate Design vytvářen, následně aplikován a jakým způsobem jej má být užito,“ popisuje knihu studio Kafka Design.
„Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Do mnohých reklamních agentur, grafických studií a marketingových oddělení může přinést správné pochopení významu Corporate Identity a učinit z něj jeden ze strategických nástrojů řízení značky. Užitečným pomocníkem může být ale také třeba majitelům firem, kteří mají zájem na dobré image svého podniku,“ uvádí autor Ondřej Kafka. Zdařilá kniha mající velmi příjemné grafické zpracování a praktickou tvrdou vazbu stojí 690 korun.
Knihu Logo & Corporate Identity zakoupíte na DesignBuy.cz
Foto a zdroj: Kafka Design