6. února 2009 –– média –– Ondřej Krynek
První číslo dvouměsíčníku AutoDesign & Styling v novém roce vychází poprvé v dvoujazyčné verzi. Osmnácté vydání přeneslo časopis nejen o automobilovém designu po třech letech do čtvrté sezóny a opět přináší čerstvé rozhovory, návrhy automobilů a motocyklů i dalších krátké či rozsáhlé zajímavosti ze světa designu.
Roky prověřený časopis AutoDesign & Styling vyslyšel zahraniční volání a s novým rokem přinesl osmnácté číslo, které zahajuje éru dvojjazyčnou a časopis plný vlastních autorských textů tak bude od nyní k dostání na vybraných novinových stáncích pouze ve variantě česky a anglicky jediného čísla.
S dvojjazyčnou variantou se naštěstí nezměnila jednoduchá, moderní a svěží grafika ani nenarostl počet reklamy. Narostl však logicky počet stran o asi jednu pětinu a přibližně o stejnou míru se zvýšila i jeho cena, která je však i nadále přiměřená v poměru kvalita, obsah, zpracování a informační hodnota.
Osmnácté číslo dvouměsíčníku přináší opět řadu krátkých novinek a na úvod zaujme například futuristický Cadilac World Thorium Concept, český projekt Audi0 od Ondřeje Jirca nebo třetí generace modelu Nissan Cube. Rubrika Auto zahajuje silným tématem návrhu ekologických vozů ve studiu Design Storz, následuje zajímavé představení světelného designu automobilů Audi a zaujme i časový průřez značkou Mini.
V rubrice Design se blyští úchvatná Honda FC Sport Concept, čtyřmístný sedan Porsche Panamera, šestá generace Volkswagen Golf a například i rozhovor s viceprezidentem GM Europe Markem Adamsem o nové designérské filozofii značky Opel. Rubriku Styling oslňuje minivůz BMW Issetta 300, autobusové centrum RATP ve Francii i skicy designéra s pseudonymem Klavir.
Aktuální číslo časopisu zakoupíte na DesignBuy.cz
Foto: Ondřej Lazar Krynek
Zdroj: AutoDesign & Styling