19. srpna 2018 –– média –– Ondřej Krynek
Od roku 2009, kdy byl v Praze otevřen první Wine Food Market, se stal vyhlášeným obchodem s kvalitními italskými potravinami a skvělou kuchyní. Původní logo a identitu si letos vzalo na starosti studio Najbrt, které provedlo redesign původního loga a sjednotilo vizuální identitu. Cítit je v ní řemeslnost a italský nádech.
„Jednoduchá kuchyně, která využívá ty nejlepší suroviny. Obchod, který se necpe dopředu, ale představuje lokální italskou produkci. Majitel, jehož snem je sdělit zákazníkům příběh sýra z hor. Prosté. Proto i k designu přistupujeme coby spíš k nenápadnému faceliftu původní identity. Dva čtverečky v logu se zmenšily na ukrojenou trojtečku a hlavní charakteristikou se stalo písmo Aleše Najbrta a Marka Pistory, dnes průběžně doplňované spoluprací s ilustrátorkou Nikolou Hoření,“ uvádí ke svému designu studio Najbrt.
Redesign celé identity samozřejmě nekončí jen u loga, ale pokračuje dalšími aplikacemi. Ve studiu tak vznikla řada návrhů pro použití na taškách, etiketách pro balená čertových potravin, polepy firemních aut, firemní katalog, kuchařka a magazín, které budou postupně aplikovány ve čtyřech pražských a jedné londýnské pobočce. Za zdařilé je nutno považovat i propojení ilustrací spolu s běžnou počítačovou grafikou.
Čtěte další články na téma logo
Foto a zdroj: Najbrt