1. září 2021 –– média –– Ondřej Krynek
Globální řetězec rychlého občerstvení McDonald’s má už nějakou dobu novou vizuální identitu od londýnské agentury Turner Duckworth. Pro celý svět byl navržen nový web, reklamní kampaně, propagační materiály i barevnost, řešení značení prodejen a mnoho dalšího.
Americkou síť rychlého občerstvení McDonald’s, která byla založena v roce 1940 bratry McDonaldovými, není potřeba představovat. Po celém světě je přes 38 tisíc restaurací jasně rozeznatelné výrazným logem i barevností kombinující červenou a žlutou. Před nedávnem byly představen nový hravý obalový design od Pearlfisher, kterému však předcházela celá nová vizuální identita od agentury Turner Duckworth.
Samotná značka je natolik silná a známá, že si designéři mohli pohrát s celým vizuálem, místy používat fragmenty loga nebo dokonce i staré reklamní materiály. Výsledkem je nový web, jednotná příjemnější barevnost, silná čitelná typografie písma Speedee, nápadité reklamní předměty, jednoduché řešení barevnosti značení interiéru restaurací, profesionální fotografie i členské karty.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Pearlfisher navrhl hravý obalový design pro McDonald’s mířící do celého světa
Čtěte další články na téma McDonald’s a grafika
Foto a zdroj: Turner Duckworth a McDonald’s