30. listopadu 2009 –– móda –– Zuzana Dobrovolná
Zpracovávají neobvyklé události z novin pomocí grafického potisku na tričko. Dělají z trička událost, někdy parte, někdy radostnou vzpomínku. To vše jsou originální trička T-post, která jsou zpracovávaná vždy novým designérem. Každý měsíc se tak kdekoliv po Evropě podívat do své schránky a najít malé překvapení.
Každý měsíc mít narozeniny a dostat v poště mezi účty i překvapení v podobě originálního trička. Stačí si zařídit předplatné a trička T-post začnou po třech týdnech chodit přímo až k vám domů. Cena pro celou Evropu je jednotných 19 euro za jedno tričko čili přibližně 500 českých korun.
Za tento vcelku ucházející poplatek obdržíte balíček, ve kterém bude jak aktuálně zpracovaná zpráva z novin tak designové tričko předem neohlášeného designu. Tím se můžete dozvědět celý příběh, který pak nosíte kdekoliv s sebou, na vlastním poměrně jedinečném triku.
Přibližně jednou za 6 týdnů zpracuje švédský T-post nový článek, který má vypovídat něco o světě ve kterém žijeme. Něco o tom, jak se chováme, jací jsme a snaží se objevit příběh, který není úplně definitivní a žije dál. Tím nabízí prostor k přemýšlení nad koncem nebo pokračováním celého článku. Aby bylo každé tričko jiné, opravdu originální a dostatečně zajímavé, je navrhováno každý měsíc novým designerem.
Celý systém je uzavřen tím, že jde o limitovanou edici do posledního kusu. Kolik lidí se každý měsíc zaregistruje, tolik triček T-post vyrobí a rozešle. Není jediné navíc a nikdy se ani nedostanou do obchodů a tím, že neprodukují zbytečně velké množství, šetří životní prostředí. A jako jedni z mála, kteří tisknou zprávy trochu netradičně, vás nezahltí žádnou reklamou.
Foto a zdroj: T-post