4. května 2010 –– móda –– Nikola Kadlecová
U nás tolik oceňované módní kolekce britského módního domu Burberry se nyní rozrůstají o novou určenou do dubnového deštivého počasí. Nám se určitě bude hodit i do májového deštíku. Obsahuje deštníky, holínky, trenčkoty nebo třeba kabelky. Vše je samozřejmě doplněné typickým béžovými vzorem kostek i tenkými jarními červenými a zelenými proužky.
Burberry je celosvětově uznávaný britský luxusní módní dům. Společnost má značkové obchody takřka po celém světě. Její produkty nejsou jen oděvy a kabelky, ale třeba i exkluzivní vůně. Založil jí Thomas Burberry v roce 1856 když mu bylo 21 let. V roce 1880 navíc vynalezl kaftan což je vodě-odolná prodyšná textilie.
Roku 1914 byl pověřen Burberry přizpůsobit důstojnický kabát do války, aby vyhovoval podmínkám britského současného boje, jehož výsledkem je moderní trenčkot, který se stal po válce populární i mezi civilisty. V průběhu let byl popularizovaný Humphrey Bogart v Casablance nebo Audrey Hepburn ve filmu Snídaně u Tiffanyho.
Její současný kreativní ředitel je Christopher Bailey. Začínal v jednom z prestižních módních domů Dona Karan. Poté, co začal pracovat pro Burberry, byla značka téměř zapomenutá. Proto vytvořil reklamní kampaň, jejíž tváří se stala Kate Moss a v roce 2005 a 2009. Burberry vyhrála titul British Style Awards jako nejlepší britská značka. Díky němu se firma postavila opět na nohy a vy si můžete užít tuto dubnovou kolekci.
Nová kolekce nazvaná April Showers neboli Dubnové přeháňky je opravdu povedená. Spot na stránkách Burberry zaujme hned po otevření. Trenčkoty různých barev, pánské bundy s lemováním, holínky ladící s deštníkem a kabelkou, to vše značka Burberry připravila pro toto deštivé období. Oblečení a doplňky pro muže i ženy se dají pořídit od 90 liber tedy asi 2500 českých korun.
Foto a zdroj: Burberry