2. srpna 2011 –– móda –– Milan Klupák
Bottega Veneta dokonale připraví šatník každého muže na následující podzim a zimu 2011. Svou jedinečnou kolekci uvedl její kreativní ředitel Tomas Maier na Milánském týdnu módy a ačkoliv nesklidila příliš velký obdiv, pro českého muže se zdá být přímo dokonalou volbou. Nejedná se totiž o příliš extravagantní kousky.
Michele Taddei a Renzo Zengiaro založili společnost Bottega Veneta roku 1966 v Itálii. Tou dobou ale asi nejspíš netušili, že z jejich původně malého butiku se stane světový gigant, kterého má pod svými křídly od roku 2001 Gucci Groupe. Název Bottega Veneta znamená v překladu Benátský ateliér a původním záměrem společnosti byla výroba kožených doplňků.
„Prvky, které tvoří šatník muže se v průběhu času příliš nemění. Při vývoji musíte objevovat to co už máte,“ komentoval svou kolekci Němec Tomas Maier. Jeho slova jako kdyby mluvila z duše většině mužů, kteří si potrpí na osvědčených standardech a neradi se pouštějí do extrémů. Bottega Veneta nicméně neříká jsem obyčejný a módou se nezaobírám, spíše se snaží touto kolekcí vnímat módu jako součást filosofie dnešního muže.
Začátek přehlídky odstartovalo ležérní a tmavé oblečení z tkané kůže a úpletu. Pokračovala paleta barev jako například oranžové, modré a žluté. Poutavé a živé kombinace klasického oblečení. Nechyběli ani tolik krásné a populární kožené tašky s botami, které umocňovaly celkový vzhled modelů. Jestliže má být kůže opět velice žádanou a moderní záležitostí tohoto podzimu a zimy, potom Bottega Veneta hraje primární roli v prodeji svých kousků.
Pokud se tedy v blízké době chystáte na podzimní nákupy, rozhodně nezapomeňte navštívit obchod Bottega Veneta, který přesně ví, co muži tento rok chtějí nosit. Klasické, formální, veselé a zároveň dramatické modely si slibují očekávaný úspěch a popularitu. Mimo několika obchodů v Itálii dokonce jeden obchod najdete i v Praze.
Foto a zdroj: Bottega Veneta