24. dubna 2014 –– móda –– Veronika Konečná
Nová kolekce asijské značky Vivacita na jaro a léto 2014 byla představena na jarním týdnu módu v Tokiu. Androgynní estetika modelů pro muže i ženy v sobě nese inspiraci ve středověkém čínském kovotepectví i otisk hmyzího království. Jednotlivé kousky jsou střihově přesto jednoduché.
Designér a módní návrhář Chia Jen Chan byl hlavní hvězdou akce. Studoval módní design v Evropě, což vysvětluje jeho spojení rukopisu evropské a asijské módy v jeho nové kolekci.
Módní značka Vivacita pochází Tchaj wanu a je záštitou pro designéra Chia Jen Chan. Chan absolvoval v oblasti průmyslového designu, taktéž studoval módní design na prestižní milánské škole Instituto Maragoni. Sám název značky Vivacita pochází z italštiny a znamená sílu nebo energii. Tvůrci značky věří, že móda je jazyk a zprávou mezi designéry a spotřebiteli.
Chia Jen Chan debutoval v roce 2011 a už se stačil proslavit především díky svým androgynním modelům a dekonstrukci. Celkově pátá kolekce značky Vivacita se zaměřila na dámskou a současně pánskou módu. Zajímavostí je, že se oblečení dá nosit třeba naruby nebo jakkoli jinak upravit. Celá kolekce působí energicky, eklekticky a přináší náhled do existencionální módy.
Jaro a léto se ponese v androgynní estetice. V kolekci najdeme inspiraci starověkými čínskými kovovými zámky a jinými odkazy na rytinu. Dalším typickým znakem kolekce jsou zvětšené otisky hmyzu. Jednotlivé kousky jsou jednoduché, Chia Jen Chan se zaměřil na čistotu a jednolitost siluety. V kolekci použil návrhář základní čisté barvy. Kolekce je velmi střízlivá a elegantní. Kousky jsou nyní k dispozici v obchodech v Tchaj-wanu a Austrálii.
Čtěte další články na téma móda
Foto a zdroj: Vivacita