28. února 2022 –– produkty –– Ondřej Krynek
Česká značka Preciosa, jejíž divize Preciosa Components je světovou jedničkou v prodeji křišťálových komponentů, hlásí obrovský nárůst zájmu o jejich produkty. Přichází proto se 150 novinkami, které se rozhodla prezentovat jako soubor Plantasia. Na příští rok jsou tak demonstrovány novinky ve fashion story mezi květinami.
„Zákazníky v kampani jaro/léto 2023 čekají zcela nové kombinace barev a velikosti tvarových kamenů či šatonových růží Maxima, které jsou ve své kategorii nejtřpytivějšími kameny na světovém trhu, nebo dvě nové udržitelné barvy broušených perlí,“ uvádí zástupci značky Preciosy Components.
„Fashion story, která novinky provází, nese označení Plantasia. Kameny se prezentují v editorialu fotografky Anety Zimové, still-life fotografie zachytil Petr Karšulín. Celá kampaň je vsazena do mimořádně krásného prostředí skleníku Fata Morgana v pražské botanické zahradě,“ dodávají s tím, že jejich kameny se používají především v módním průmyslu.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Česká světelná instalace na singapurském letišti má podobu listů proměňujících se v motýly
Čtěte další články na téma Preciosa
Foto a zdroj: Preciosa Components