15. května 2011 –– produkty –– Alexandra Monhartová
Černá barva, jednoduchý design, oblé rohy a uzavírání na gumičku. Zápisníky Moleskine jsou notoricky známou kvalitou. Mnohé však překvapí, že se značka rozhodla rozšířit sortiment o cestovní doplňky, jako jsou tašky nebo obaly na notebooky a doplňky jako brýle, čtecí světlo, držáky na tužky nebo stojánek na čtečky knih.
Značka Moleskine byla založena v roce 1997 s cílem oživit zašlou slávu legendárních zápisníků používaných slavnými umělci jako Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway nebo Bruce Chatwin. Praktický, černý, bezejmenný deník se měl stát věrným společníkem všech kreativních majitelů. Dnes Moleskine nabízí široký sortiment předmětů: od zápisníků, přes deníky, tašky po psací potřeby atd. Značka staví na kvalitním materiálu, eleganci a hlavně funkčnosti.
Italský designér Giulio Iacchetti, který mimo jiné navrhuje pro značky jako Alessi, Casamania, Lavazza a další, navrhl pro Moleskine zcela odlišný druh jejich sortimentu, kde ústředním bodem je jednoduchost, černá barva a kvalitní materiály. Jde o 15 druhů doplňků rozdělených podle využití do kategorií Writing, Traveling a Reading neboli Čtení, Psaní a Cestování.
Mezi novými produkty najdeme hranaté pero a obyčejnou hranatou tužku se speciálním velmi praktickým úchytem k zápisníkům, unisexové hranaté brýle v černém nebo průsvitném provedení určené na čtení, jednoduchý skládací stojánek na tablety nebo čtečky knih, světýlko pro noční čtení knih, pouzdra na zápisníky a především tašky včetně pouzder na notebooky.
Pět druhů černých elegantních tašek dostalo názvy Messenger, Utility, Reporter, Backpack a Tote. Všechny abnormálně odpuzují vodu, jsou z polotvrdého materiálu, aby byly dostatečně pevné, ale zároveň jemné na dotek. Třešničkou na dortu je takzvaný Storage Panel. Jde o menší tašku s mnoha kapsami, kterou můžete vložit do jakéhokoliv typu batohu či tašky a mít tak dokonale uspořádaný vnitřní prostor.
Čtěte všechny články na téma Moleskine
Foto a zdroj: Moleskine a Giulio Iacchetti