9. listopadu 2011 –– produkty –– Ondřej Krynek
Americké grafické studio Pearlfisher přichází s novým vzhledem pro sedmero krabiček s léčivy Help Remedies. Některé léky jsou v USA dostupné v běžných obchodech v nepřehledných regálech s dalším sortimentem. Barevné stylové krabičky Help Remedies však nabízejí jasnou odpověď na co pomohou jako řezná rána, puchýř, alergie nebo bolest hlavy.
Společnost Help Remedies byla založena v roce 2008 s cílem narušit usedlost vzhledu farmaceutických produktů, jejich nepřehlednost obalů a přehnanou škálu běžně nabízených léčiv. I proto vznikl dlouhý nezáživný film, který vtipně monitoruje americké prodejny s léčivy, které působí jako jedna nekonečně nepřehledná plocha plná krabiček.
Už v témže roce přišly do prodeje první exempláře jejich varianty léčiv. Nešlo o velkou reklamu značce na obalu, jako je to dnes běžné, ale jasný návod vyjadřující k čemu příslušná krabička může pomoci. Ještě týž rok přišla do prodeje první série malých čtvercových krabiček se zaoblenými rohy. „Máme rafinovanou identitu díky barevně označeným krabičkám a reliéfu tvaru pilulky na obalu,“ chlubil se tehdy první sérií Jonathan Ford z grafického studia Pearlfisher, jenž má dodnes celou značku na starosti.
Po třech letech dozrála doba na menší redesign už tak dost odlišné minimalistické série s cílem ještě více nabídku zpřehlednit. Písma na krabičkách byla tak zvětšena, reliéf byl vyměněn za velký grafický symbolem tvaru prášku nebo náplasti, kterou najdete uvnitř a přibyl navíc do nabídky nový lék. Nyní od podzimu jsou tak v amerických prodejnách Help Remedies v prodeji na bolest těla, ucpaný noc, alergii, bolest hlavy, nespavost, puchýř a řeznou ránu. Stylově se dnes dají přežít i nejčastější zdravotní neduhy člověka.
Čtěte všechny články na téma obal, produkty a USA
Foto a zdroj: Help Remedies