28. ledna 2012 –– produkty –– Ondřej Krynek
Špičkový design výrobků, jejich precizní zpracování i kvalita materiálů je vedle prvotního nápadu sice velká část k prosazení vlastních výrobků, ale bez reklamy je šance na úspěch malá. Přitom stačí tak málo, jako označení výrobku vhodným a efektním logem. To dokáže česká značka Rathgeber, jenž produkuje stylové 3D štítky, emblémy a značení.
Česká značka Rathgeber figuruje na trhu už od roku 1948 a už třetí generace majitelů firmy pomáhá v prosazení produktů v mnoha odvětvích průmyslu. Jejich výrobky najdeme ve sportovních odvětvích, automobilovém průmyslu, na domácích spotřebičích, elektrických zařízeních a dalších produktech.
„Firma nabízí nejširší sortiment výrobků z oboru 3D štítků, emblémů, značení a znaků. Za ideálního partnera pro Vaše individuální projekty nás předurčuje skutečnost, že disponujeme mimořádně rozsáhlým strojním parkem a můžeme technicky variabilně zpracovat téměř všechny materiály,“ říká zástupce firmy Martin Uhrinec.
V jejich nabídce najdeme značení s nimiž se setkáváme každý den jako technologie Chromotion, která dává štítkům chromový vzhled, velmi moderní Hliníkové ploché ražení, trojrozměrná loga Finochrom ze samostatných volně stojících písmen, technologie 4D Magic přinášejícího dojem pohyblivého obrazu a technika Royalplast, která dá každému logu trojrozměrný vzhled a to díky až pěti variantám výroby.
„Naše výrobky při tom neslouží jednoduše jako dekorace, ale jsou individuálním vyjádřením značky. S nejvyšší výrobní precizností vznikají štítky a etikety pro každý styl – od tradičního po progresivní,“ dodal Uhrinec.
Čtěte všechny články na téma obal a reklama
Foto a zdroj: Rathgeber