14. června 2012 –– produkty –– Ondřej Krynek
Americké grafické studio MWM Graphics vytvořilo ve spolupráci s kreativní agenturou Attik novou podobu obalů pro nápoje Coca-Cola, jejichž ústředním motivem budou blížící se letní olympijské hry v Londýně. Nově vytvořený pestrobarevný vzor, včetně experimentálně zpracované typografie a nových motivů, najdeme na hliníkových láhvích, plechovkách a plastových láhvích Coca-Cola.
Coca-Cola je jedním z hlavních partnerů sportovní události tohoto roku, tedy letních olympijských her Londýn 2012, které se v hlavním městě Velké Británie budou konat od 26. července do 12. srpna 2012. Ke speciálním, nejčastěji právě sportovním událostem nechává Coca-Cola pravidelně vytvářet limitované edice od známých osobností, jako Karl Lagerfeld. Kreativci z vybrané Attik pro značku již v minulosti vytvářeli například grafiku pro tématické obaly na mistrovství světa v kopané v roce 2010, obaly na Coca-Cola Zero či tématické obaly na fotbalové Euro 2008.
Tentokrát však Attik nevytvářela celou grafiku sama, ale přizván byl známý grafický designér Matt W. Moore se svým grafickým studiem MWM Graphics, jejichž produkce je známá experimentální, barevnou, hravou, trojrozměrnou a hlavně originální grafikou sahající od uměleckých děl přes produkty až po malby interiérů. Úkolem Moora bylo vytvořit silný grafický vizuál, knihovnu mnoha prvků, které by dále mohly využívat kreativní agentury po celém světě k regionálním kampaním.
MWM Graphics tedy vyprodukovali nové typografické vzory v trochu šíleném světě milionů vektorů. Společně s Attik pak vytvořili kolekci střídmých hliníkových láhví, které uvidíme nejspíše jen v USA, nové přebaly na klasické plastové láhve s ikonou pochodně, odvážnější a experimentální plechovky, pestrobarevné dresy pro sportovce a další grafické motivy, které nejspíše uvidíme v pravý čas i u nás v České republice a nejen v Londýně.
Čtěte všechny články na téma grafika, olympiáda, obal a Coca-Cola
Foto a zdroj: Coca-Cola, MWM Graphics a Attik