20. února 2013 –– produkty –– Ondřej Krynek
Americká společnost The Coca-Cola Company představila svého nového kreativního ředitele jeho dietní koly pro rok 2013. Stal se jím dnes už legendární a světem obdivovaný módní návrhář Marc Jacobs, který značce přinese novou vizi a do prodeje uvede i novou limitovanou kolekci plechovek v ikonickém módním stylu let minulých.
Diet Coke je nejprodávanějším dietním nealkoholickým nápojem na světě. V americké firmě The Coca-Cola Company vznikl v roce 1982 a v Evropě jej známe pod označením Coca-Cola Light. Jeho ingredience se v podstatě nemění, proto je možné zákazníky nalákat například limitovanými edicemi příchutí nebo módními kolekcemi. Ty se staly velmi populární a v předešlých letech své láhve a plechovky navrhl módní guru Karl Lagerfeld nebo Jean Paul Gaultier.
Letošním tvůrcem limitované kolekce a překvapivě i kreativním ředitelem divize lehké koly, se stal módní návrhář a ikona Marc Jacobs. Může za to do jisté míry i výročí 30 let od uvedení na trh, které značka slaví. „Cítím se velmi poctěn, že jsem novým kreativním ředitelem pro dietní kolu a že mohu dát své razítko na kampaň ke třicátému výročí. Diet Coke je ikona … a já miluji ikony,“ řekl Marc Jacobs.
Limitovaná kolekce letos zahrnuje tři designy plechovek, které samozřejmě odráží módní svět. Jacobs se inspiroval třemi desetiletími, které pomohly ke vzestupu ženskosti. Navrhl plechovku odrážející osmdesátá i devadesátá léta a nezapomněl ani na začátek 21. století. Na plechovkách klasických tvarů se objevují tři různě oděné ženy i Jacobsova značka. K nové edici dokonce vznikl krátký reklamní klip. Do prodeje půjde nová limitovaná edice v USA a ve vybraných evropských zemích v březnu 2013.
DesignVid.cz nabízí video Marc Jacobs si zahrál v reklamě na Coca-Cola Light
Čtěte samostatný článek Jean Paul Gaultier navrhl módní obaly Coca-Cola
Čtěte samostatný článek Karl Lagerfeld navrhl další tři láhve Coca-Cola Light
Čtěte všechny články na téma Coca-Cola a Marc Jacobs
Foto a zdroj: Coca Cola