21. října 2008 –– produkty –– Katka Košútová
Absolut Vodka jako nejprodávanější vodka na světě, je známá svými promyšlenými reklamami a originálními edicemi lahví. Švédská značka již dříve představila jednotlivé edice, jako například Absolut Disco nebo Absolut Bling Bling. Nyní však překvapila edicí Absolut Masquerade, jejíž dárkové balení je vytvořeno ze zářivých červených flitrů.
Předchozí dárkové balení Absolut Vodky s názvem Absolut Disco se prodalo přes 2.9 milionů kusů, takže není divu, že se značka Absolut díky velkému očekávání novým designem překonala. Litrové balení je vytvořeno z 3 238 flitrů tvořících tvar lahve. Vzadu je pak zip. Po rozepnutí naleznete v obalu klasickou lahev Absolut vodky. Celosvětově bylo objednáno již 3.7 milionů kusů Absolut Masquerade, která se bude prodávat v 76 obchodech.
„Jsme si jistí, že nový design bude právě tak ceněný jako jeho předchůdci Absolut Disco a Absolut Bling Bling,“ tvrdí mezinárodní marketingová ředitelka V&S Absolut Spirits, Katarina Nielsen. Absolut přináší „maškarní“ do nové éry, kde možnosti být sám sebou a vyjádřit sám sebe jsou důležitější než kdy předtím. Zářivá červená lahev je perfektním dárkem pro nadcházející večírkovou sezónu a bude hlavní atrakcí každé party.
Absolut Vodka se prodává ve 126 zemích včetně České republiky a nejvíce se proslavila svými reklamami založenými na netradičním tvaru lahve. V roce 1980 začala s prvními fotografiemi od Stevena Bronsteina, od té doby bylo vytvořeno asi 1 500 reklam.
Foto a zdroj: Absolut