15. července 2018 –– produkty –– Ondřej Krynek
Náchodský pivovar Primátor se rozhodl vybočit a odlišit se od ostatních pivovarů novu láhví a etiketami. Včetně celé nové komunikace ji navhli designéři z agentury Little Greta. Celkově má pivovar nejen čtrnáct nových etiket, ale také láhev vyvíjenou ve spolupráci s českými skláři.
„Původně jsme vyhráli tendr na nové etikety. Jenže jsme zjistili, že je třeba do komunikace značky více ‚sáhnout‘. Klienta se nám podařilo přesvědčit, abychom bytelněji komunikovali hodnoty, na kterých Primátor vyrostl – skutečné řemeslo, poctivost a hrdost na ryzost náchodského regionu. Velké průmyslové pivovary se sice podobnými slovy rády zaštiťují, ale na rozdíl od nich Primátor tyto principy nikdy neopustil,“ uvedl jeden z majitelů agentury Little Greta Tomáš Nedvěd.
„Nechceme, aby se naše exkluzivní výrobky nabízely v odřených opotřebených láhvích a jejich vzhled na regálech prodejen zapadal do řady běžné produkce. Našim přáním je aby zákazník měl radost z nákupu, z pocitu že získal cosi výjimečného,“ komentoval novou láhev sládek Petr Kaluža.
Čtěte další články na téma láhev
Foto a zdroj: Little Greta a Primátor