31. prosince 2019 –– produkty –– Ondřej Krynek
Muzikant a příležitostný designér Lenny Kravitz se stal dočasným kreativním ředitelem francouzské značky šampaňského Dom Pérignon. Vytvořil pro ni hned několik artefaktů, z nichž nejdůležitější je nová viněta a obal pro šampaňské Vintage 2008. Obal je možné přetvořit ve svícen.
Lenny Kravitz měl nelehký úkol přinést značce, s již tak prestižním jménem a tak vyhlášeným šampaňským, něco nového, originálního a neokoukaného. První se zaměřil na láhev. Inspiroval se kovotepectvím a klasickou papírovou vinětu nahradil zlatavou nebo růžovou tepanou vinětou. Láhev potom ukryl do speciálního obalu se zkosenými hranami, který může posloužit jako efektní svícen.
Krom limitované edice láhví, která se prodává také v klasickém papírovém obalu za přijatelnější sumu, navrhl Kravitz také speciální kulatý stůl na podávání šampaňského. V jeho středu se nachází podsvícený čtverec se sklenicemi a chlazenými láhvemi. Navržen je především pro luxusní bary.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Tokujin Yoshioka navrhl pro šampaňské Dom Pérignon obal z křišťálových hranolů
Čtěte další články na téma šampaňské
Foto a zdroj: Dom Pérignon