12. dubna 2021 –– produkty –– Ondřej Krynek
Britský designér Benjamin Hubert se svým designérským studiem Layer navrhl pro nově vzniklou značku Never Go Alone hned několik věcí. První je logo a vizuální identita. Druhou znovu použitelná rouška složená ze dvou příjemných vrstev. Třetí je sada pro ekologickou dezinfekci na cestách. Design u všech výstupů má hlavní roli.
Londýnská značka Never Go Alone se rozhodla přivést na trh alternativu k jednorázovým rouškám, které jsou vyráběny převážně jako masový produkt bez ohledu na individuální požadavky nositelů. Oslovila designera Benjamina Huberta, který zpracoval logo a vizuální identitu v moderním duchu s promyšleným jazykem. Tou hlavní výzvou však zůstal produktový design.
Hlavním produktem, který bude na trh uveden v létě 2021 je opakovatelně použitá rouška inspirovaná sportovními pomůckami. Skládá se ze dvou vrstev. Spodní vrstva je na zakázku vyrobený výměnný filtr zapadající do kontur obličeje. Svrchní vrstva je úplet Superfine s antibakteriálními vlákny pro lepší ochranu. Součástí jsou nastavitelné ušní smyčky. Doplňkem k roušce je dezinfekční sada s designem určeným pro doplňování. Najdete zde sprej, kapesníčky a gel.
Čtěte další články na téma Covid
Foto: Layer
Zdroj: Never Go Alone