25. října 2023 –– technika –– Ondřej Krynek
Dánská značka prémiového audia Bang & Olufsen se spojila s italskou značkou sportovních automobilů Ferrari. Na svět přináší čtyři produkty v The Ferrari Collection. dvoje sluchátka a dva reproduktory jsou vyvedeny ve speciální červené barvě a nesou logo vzpínajícího se hřebce. Limitovaná edice inspirovaná výjimečnými vozy má v interiéru budit pozornost stejně jako na nositelích sluchátek.
„V klasickém provedení mají naše reproduktory v domovech zákazníků přirozeně zapadnout a vyniknout krásou svého designového zpracování. Tato kolekce je jiná – jedná se o výrazné kousky, které o sobě, podobně jako superauta, dávají vědět. Jsou slyšet i vidět všude, kde se ocitnou,“ řekl Christoffer Poulsen z Bang & Olufsen.
Bang & Olufsen a Ferrari společně vytvořili ve The Ferrari Collection čtyři produkty. Největší je věžový reproduktoru Beosound 2, který poskytuje 360stupňový domácí zvukový zážitek. Druhým reproduktorem je přenosný a cenově dostupný Beosound Explore, jenž se může pochlubit výdrží 27 hodin a krytím IP67. Velká sluchátka přes uši Beoplay H95 na sobě mají mimo loga decentní červenou linii. Malá sluchátka typu špunty Beoplay EX mají pak na jednom sluchátku logo Bang & Olufsen a na druhém logo hřebce. Červená je i nabíjecí krabička.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
GamFratesi navrhli pro Bang & Olufsen přenosný reproduktor Beosound A5 s rukojetí ze dřeva
Čtěte další články na téma Bang & Olufsen a Ferrari
Foto a zdroj: Bang & Olufsen