12. listopadu 2024 –– technika –– Ondřej Krynek
Rok po uvedení první speciální edice Ferrari Collection dánskou značkou Bang & Olufsen přichází druhá edice. Navazuje sice na původní sériovou výrobu, ale tentokrát mnohem exkluzivněji. Stereo reproduktory Beolab 50, soundbar Beodound Theatre a televizní sestava Beovision Theatre mají originální design, temnou barevnost s červenými akcenty a vyráběné pouze na zakázku. Cena je očekávaně velmi vysoká.
„Ferrari a Bang & Olufsen vždy spojovala touha po co nejsilnějším zážitku s cílem dosáhnout nedostižného výkonu. V naší druhé společné kolekci jsme chtěli vzdát hold hliníku, který je charakteristickým materiálem obou našich značek. Výsledkem je průkopnický zvuk a vize, ve které se stírá hranice mezi italskou vášní a dánskou elegancí,“ řekl Kristian Teär, který je ředitelem ikonické značky Bang & Olufsen, která má tradici už od roku 1925.
Kolekce pro rok 2024 zahrnuje tři unikáty oděné až na červené akcenty do temné černé barvy. Prvním jsou aktivní stereo reproduktory Beolab 50 Ferrari Edition, které však oproti sériové edici mají na vnější straně tenkou červenou linii a červenou lamelu mají pokrytou červenou textilií. Druhým produktem je soundbar Beosound Theatre Ferrari Edition, jenž má laserem gravírované logo Prancing Horse Ferrari a sítotiskem zdobené logo Bang & Olufsen. Třetím produktem je sestava Beovision Theatre Ferrari Edition skládající se z televizoru Beovision Theatre o velikosti 55 až 77 palců. Sestava je eloxována do tmavých barev s červenými akcenty a zdobena logy obou značek.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Bang & Olufsen se spojil s Ferrari a společně vytvořili speciální kolekci reproduktorů a sluchátek
Čtěte další články na téma Bang & Olufsen a Ferrari
Foto a zdroj: Bang & Olufsen