9. ledna 2025 –– technika –– Ondřej Krynek

Podle německé automobilky Porsche je nová verze sporťáku 911 Carrera S nejdynamičtější od svého vzniku. Model nacházející se mezi základní verzí Carrera a hybridní ještě výkonnější Carrera GTS je příjemným kompromisem mezi vyšším výkonem a méně sportovními detaily. Novinka má oproti předchozímu modelu upravený design, vyšší výkon i zrychlení. Přepracovaný byl také interiér.

„Porsche výrazně vylepšilo standardní výbavu modelu Carrera S, která zahrnuje odstupňované obutí s 20 nebo 21palcovými koly Carrera S, sportovní výfukový systém se stříbrnými koncovkami výfuku a systém Porsche Torque Vectoring Plus, který není k dispozici pro model Carrera. Nový brzdový systém přináší výrazné zlepšení jízdní dynamiky. Systém, známý z modelu 911 Carrera GTS a standardně dodávaný s červenými brzdovými třmeny a kotouči o průměru 408 mm vpředu a 380 mm vzadu, zajišťuje vynikající rychlost zpomalení,“ uvádí automobilka k modelu, který má 480 koní a na stovku zrychlí za 3,3 sekundy.

„Přísná měřítka kvality a exkluzivity modelu Carrera S se projevují i uvnitř vozu. Standardně se dodává s koženým paketem v černé barvě. Sedadla, opěrky hlavy, palubní deska, výplně dveří a na přání dodávaný systém zadních sedadel v Coupé jsou čalouněny kůží s hladkou povrchovou úpravou. Stejně jako u ostatních modelů Carrera jsou bez příplatku k dispozici sklopná zadní sedadla jako alternativa ke standardnímu dvoumístnému uspořádání. Cabriolet je vybaven systémem zadních sedadel,“ dodává k interiéru vozu, jehož cena začíná na necelých čtyřech milionech korun.

Čtěte další články na téma Porsche

Foto a zdroj: Porsche