9. července 2008 –– technika –– Jan Čech
Audi se v Austrálii rozhodlo propagovat své vozy výjimečným způsobem. Že prý výjimečné vozy vyniknou jen na výjimečných místech a sami. Něco jako vzácné umělecké exponáty. Proto nechal generální marketingový manažer pro Austrálii Immo Buschmann vyrobit šest speciálních autosalonů. Co auto, to jeden showroom.
Tyto krabice vyrobené z hliníku a skla dobře slouží pro propagaci vozidel, které si zakládají na technickém pokroku, jakým je například bezprecedentní použití hliníku při konstrukci vozidel. Jednotlivé zákaznické touchpointy mohou být umístěny kamkoli, kam je zrovna třeba.
Pokud se bude konat nějaká důležitá akce, je možné je všechny přemístit právě do konkrétní lokace. Jinak se budou přemisťovat po australských městech a budou lákat případné zákazníky.
A aby byla zajištěna vzorná péče o zákazníky každý tento box má v sobě instalovanou klimatizaci či výkonný hudební systém. Pevnost zajišťuje vysoký spodní díl krabice i vysokopevnostní dveře, které váží 400 kilogramů.
Foto a zdroj: Audi