12. března 2018 –– technika –– Ondřej Krynek
Jihokorejská automobilka Hyundai odhalila na aktuálně konané motoristické show v Ženevě budoucí směřování designu značky. Stalo se tak prostřednictvím koncepční kreace nazvané Le Fil Rouge, která je podle svých tvůrců zhmotněním smyslného sportovního stylu. Všechny následující modely budou vycházet právě z tohoto designu.
„Le Fil Rouge je novou interpretací DNA designu značky Hyundai, jejíž kořeny sahají až k historické studii Hyundai Coupe Concept z roku 1974. Zahajujeme novou éru designu značky Hyundai na základě naší dlouhé historie výroby vozidel s osobitým a sportovním charakterem,“ řekl výkonný viceprezident a vedoucí designérského centra automobilky Luc Donckerwolke.
„Naším cílem je vybudovat zákazníky milovanou značku navrhováním vozidel s větší emocionální hodnotou, která změní svět automobilového designu. Na tom je založen náš koncept.“
Sang-yup Lee, vedoucí stylistického oddělení Hyundai
Hyundai postavilo nový design na lehkosti a dynamickém vzhledu ukazující pohyb vpřed. Výrazná je kaskádovitá maska chladiče zdobená parametrickými drahokamy. Důležitým novým bodem designu vozu je takzvaná trubkovitá architektura, která má propojit stejnými emocemi interiér s exteriérem. Hlavním pojítkem jsou tedy ladné křivky, velkorysejší prostor v interiéru a nezvyklé materiály propojené s moderními technologiemi.
Čtěte další články na téma auto a Hyundai
Foto a zdroj: Hyundai