29. srpna 2009 –– technika –– Ondřej Krynek
Hlavně pro slečnám a dámám je určený nový mobilní telefon Jalou od Sony Ericsson, který tvarem připomíná diamant. Stylové véčko se slušným fotoaparátem a podporou sítí 3G bude nabízeno ve třech barvách. Zlatým hřebem je limitovaná starorůžová edice, kterou vydesignovala módní značka Dolce& Gabbana.
Ve třech barevných odstínech modré, zelené a černé bude nabízen nový mobilní telefon Jalou od Sony Ericsson. Vzhledově jde o podobnou edici hrající si diamantovými tvary jako například kolekce Prism od Nokia. Tento designový telefon je ale určen především dámám a to nejen pro svůj sladký vzhled, ale také pro speciální funkce. Tou nejspeciálnější je funkce zrcátka, která se aktivuje místo displeje po zmáčknutí tlačítka.
Jinak jde o běžné véčko s ostrými hranami, jenž je vybaveno druhým displejem v „diamantovém údolí“ na povrchu, podporou rychlého přenosu dat skrze síť 3G, dvoupalcovým vnitřním displejem s více jak 260 tisíci barvami, stereo FM rádiem, hudebním přehrávačem a 3,2 megapixelovým fotoaparátem. Hmotnost jen 84 gramů a výška sedm centimetrů je ideální pro pohodlné nošení.
Speciální limitovanou kolekci vydává Sony Ericsson společně s velkou italskou módní značkou Dolce & Gabbana, která vzala vzhled mobilu do vlastních rukou. Luxusní módní verze bude mít starorůžovou barvu, honosit se bude zlatým logem módního domu a zlaté prvky se budou honosit označením pravé 24 karátové. Bonusem bude mimo jedinečného balení také kolekce vyzvánění a tapet s logem D&G.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7Ta9By1sSe4[/youtube]
Video: Mobilní telefon Jalou od Sony Ericsson v krátkém reklamním spotu
Běžná verze telefonu Jalou bude v prodeji na konci roku za přibližnou cenu 7000 korun. Verze Dolce & Gabbana se objeví jen v některých zemích a ve vybraných obchodech módní značky. Cena limitované edice inspirované podzimní a zimní kolekcí zatím není známá.
Foto a zdroj: Sony Ericsson