25. října 2019 –– technika –– Ondřej Krynek
Nejprodávanější evropské auto, který je s 35 miliony kusů Volkswagen Golf, dostalo v osmé generaci nový modernější design exteriéru i interiéru. Německá automobilka dala novince líbivé zaoblenější tvary, efektní masku, stylovější světlomety a interiér se zcela novým designem digitalizovala. Osmý golf bude nabízen s pěti hybridními verzemi motorů.
„Golf je originálem. Již po desetiletí definuje naši značku. S modelem Golf jsme vždy zpřístupňovali nové technologie a inovace širokému okruhu motoristů. O to víc to platí pro osmou generaci, s níž tentokrát přinášíme do kompaktní třídy prvky z prémiového segmentu – a to je pro Volkswagen také typické,“ řekl provozní ředitel automobilky Ralf Brandstätter k novince, jejíž první model přišel na trh už před 45 lety. Zajímavostí je mimo jiné i to, že Golf je jedním z prvních produkčních modelů opatřený novým znakem.
„Žijeme ve stále komplexnějším světě. Nový Golf proto řidiči umožňuje snadné a intuitivní ovládání,“ dodal šéfdesigner značky Klaus Bischoff na konto digitalizace vozu patrné především v interiéru. Téměř všechny ovládací prvky jsou totiž digitální, informační i zábavní systémy pak splývají v jeden celek. Dominantou interiéru jsou tak dva displeje na palubní desce, na přání je možné mít i průhledový displej nad volantem.
Čtěte související článek na DesignMag.cz
Volkswagen vstoupil do elektrické éry kompletním odhalením modelu ID.3
Čtěte další články na téma auto a Volkswagen
Foto a zdroj: Volkswagen