9. srpna 2014 –– události –– Ondřej Krynek
Ve dnech 30. srpna až 2. září se ve Frankfurtu nad Mohanem uskuteční tradiční veletrh Tendence 2014, který po čtyři dny nabídne komplexní pohled na nový sortiment dárkového zboží, dekorace, šperky, hodinky, mladý trendy design i módní doplňky. Chybět nebude ani bohatý doprovodný program s přednáškami, soutěž i malý veletrh ekologického stylu či marketingu.
Veletrh Tendence, určený pro odbornou i laickou veřejnost, nabízí v podstatě několik menších příbuzných „veletrhů“ pod jednou střechou. Prezentace více jak tisíce výrobců ze všech koutů světa je velkou přehlídkou nejdůležitějších evropských trendů. Krom veletrhu Tendence, který je rozdělen na několik tématických expozic, nabídne po loňském úspěchu organizátor Messe Frankfurt i doplňkové veletrhy Ecostyle plný produktů přátelských k životnímu prostředí a Webchance nabízející přednášky o on-line obchodování a marketingu.
Tím hlavním bodem veletrhu Tendence jsou však prezentace výrobců rozdělené podle jejich zaměření na dárkovou část Giving a bytovou Living. Hlavní částí je Giving neboli nabídka stylových dárkových produktů v trendy barvách, kde najdete novinky od hodinek a doplňků na kolo až po kvalitní bonboniéry. Vhodný dárek zde najdete opravdu pro každého.
Giving je rozděleno na sekce Young & Trendy, kde najdete důmyslné rychloobrátkové kousky, Gifts Unlimited plné důmyslných moderních i klasických dekorativních předmětů, Personal Accessories se stylovými módními doplňky i příslušenstvím k mobilním telefonům a sekci Carat plný šperků od trendové bižuterie přes pravé perly a drahé kameny až unikátním šperkům ručně tvořenými zručnými designery.
Pro návštěvníky, kteří přijedou na veletrh Tendence 2014 za nejnovějším interiérovým designem, doplňky pro dům a byt či sezónními ozdobami a dekoracemi, je určena druhá část veletrhu s názvem Living. Tradičně se zde budou prezentovat již osvědčení výrobci a značky stejně jako zcela noví. Očekávaných přes 30 000 návštěvníků a obchodníků se má rozhodně na co těšit.
„Díky velmi široké nabídce zboží je Tendence ideálním místem pro specializované obchodníky, kteří se kromě svých klíčových produktových řad zajímají i o doplňkový sortiment. U nás si rychle a jednoduše složíte jedinečný mix, jenž bude ‚šitý na míru‘ individuálním požadavkům vašich zákazníků,” říká Yvonne Engelmann, ředitelka segmentu dárkových předmětů na veletrhu Tendence.
Sledujte video Talentovaní designeři ukáží své inovace na veletrhu Tendence
Foto a zdroj: Messe Frankfurt