17. září 2014 –– události –– Ondřej Krynek
Česko-slovenská společnost Adtrucks, která umisťuje reklamu na návěsy kamionů, vyhlašuje druhý ročník soutěže pro mladé kreativce o nejlepší a nejkreativnější návrh outdoorové reklamy na návěsech kamionů. Soutěž s názvem Navrhni kamion a proslav se, má uzávěrku 16. listopadu 2014 a návrhy jsou přijímány do dvou kategorií.
Po úspěšném loňském prvním ročníku, kde více jak stovka mladých studentů, grafiků a designerů vytvořila celkem 145 grafických návrhů reklamy na návěs kamionů, se společnost Adtrucks rozhodla uspořádat druhý ročník soutěže Navrhni si kamion a proslav se! Kreativci mají za úkol vytvořit poutavou reklamu na návěs kamionu o délce přes 13 metrů a výšce necelé tři metry. Celková reklamní plocha je 83 metrů čtverečních.
Soutěžit se bude opět ve dvou kategoriích. Jakékoliv téma z komerční oblasti zahrnuje kategorie Produkt/služba. Propagaci přírody, památky, města, kraje nebo státu pak nabízí kategorie Propagace vlasti. Návrhy aplikované na maketu je možné zaslat až 16.listopadu 2014. Soutěžit mohou účastnit kreativci bez omezení věku či státní příslušnosti.
Odměnou vítězovi bude výroba vítězného návrhu a aplikace na návěs kamionu, který bude půl roku brázdit evropské silnice a udělá tak tvůrci návrhu velkou reklamu či mu pomůže ke slávě. Chybět nebudou hodnotné ceny či ocenění portou.
„Zájem studentů a mladých lidí o zapojení se do naší soutěže, předčil všechna naše očekávání a potvrdil předpoklad, že tato forma reklamy a prezentace je pro mladší generaci přitažlivá,“ řekl k loňskému ročníku spolumajitel společnosti Adtrucks Andrej Dula. První ročník vyhrál Michal Novák s návrhem Co Čech to muzikant, kde na plochu návěsu navrhl klávesy.
Foto a zdroj: Adtrucks